Gratis adviesgesprek
Zoeken

Vereniging van Eigenaren (VvE)

Vereniging van Eigenaren

Nieuws

Klanten vertellen

10

Jan uit Leusden

Vanaf het opnemen tot en met het uitvoeren van het eerste deel van opdracht is alles goed verlopen. Het tweede deel n.l. vloerisolatie gebeurd in januari. Alles is netjes en schoon opgeleverd, keurig en vriendelijk personeel.

8

Frank uit Blaricum

de twee mannen hebben goed werk gedaan.

10

Hans Rous uit Leusden

Dak isolatie is prima afgewerkt, met prettig personeel! We hadden al voor de isolatie van de uitbouw verschillende bedrijven gevraagd voor de isolatie. Dit was niet mogelijk. Van de Bunt kwam met een goede oplossing, die ons ook nog eens subsidie gaat opleveren. Top

7

Rolf uit gemeente Twello

In oktober een offerte gevraagd voor het isoleren mijn garage plafond (tussen de balken) met Pur. 12 Januari zouden ze komen. De account manager is ter plekke wezen kijken en heeft foto‘s gemaakt het aantal meters op gemeten ca 50m2 en we hadden afgesproken dat ik alles van af het plafond zou halen, en de twee rekken met gereedschap zou afplakken. Zo geschiede. Achteraf bleek dat een plafond spuiten toch iets anders is dan een kruipruimte. De uitvoering verdiende zeker geen schoonheidsprijs en er zat ruim onvoldoende materiaal op. Ik heb vervolgens een gesprek gehad met de heer Endema, die mijn klacht serieus heeft opgepakt. Hij gaf mij gelijk dat er niet geleverd is wat er afgesproken is. De factuur is gecrediteerd, pur bussen zijn er gebracht zodat ik op de plekken waar nagenoeg niets zat wat kan bijspuiten. Een bos bloemen voor het ongemak. Al met al jammer dat het niet goed gelopen is, het heeft mij behoorlijk wat meer werk bezorgd, maar eerlijk is eerlijk de nazorg is perfect opgepakt! Wat zeer is gewaardeerd.

5

John uit Utrecht

Ik heb de uitvoering als matig ondervonden. De uitvoerders werken snel maar niet zorgvuldig. Dat er 2 herstel acties uitgevoerd moeten worden om het geheel naar wens uitgevoerd te hebben vind ik niet goed. De herstel actie heb ik zelf geconstateerd door onder de vloer te kruipen, moet ook niet nodig zijn. De 2de herstel actie werd er zelfs getwijfeld of ik het wel goed gezien had, verzocht om foto dus nogmaals onder de vloer.

Bekijk alle beoordelingen op klantenvertellen.nl